دوره فن بیان در مشهد

ساخت وبلاگ

طرح‌های کلی، اسکلت سخنرانی را صورت می بخشند. دوره فن بیان در مشهد آنان الگویی آماده می‌نمایند تا بوسیله‌ی آن، سخنران، مسئله مهم، گفت و گو و نکات پشتیبانش را بنویسد. طرح کلی پیش‌نویس، به‌ویژه در مرحله‌ی قبل از کتابت گرانبها میباشد و برای مولف انعطافی مهیا می‌نماید تا به سخنرانی ساختار ببخشد. در واقع، طرح‌های کلی پیش‌نویس، ذهن ها نخستین‌ی مولف‌ی سخنرانی را سازمان میبخشند و به وی امداد می‌نمایند تا طی فرایندی دانش آموز، از یک پیش‌نویس، به سخنرانی آخری رسد.

آغاز طرح کلی پیش‌نویس
یک کدام از سودمندترین تکنیک‌ها برای شروع طرح کلی پیش‌نویس، گردباد فکری میباشد. گردباد فکری همچون کتابت آزادانه، فرایندی خلاقانه میباشد که به مولف‌‌ی سخنرانی امداد می‌نماید تا ایده‌های خویش را طی جریانی به‌هم‌پیوسته پیرامون موضوعی مشخص و معلوم سازمان دهد و خط فکری منسجمی را در طی ارائه دنبال نماید.

قبل از شروع طرح کلی پیش‌نویس، بایستی اندکی مطالعه کرد. مناسب آن میباشد که تالیف کننده، موضوعات مهم را که میخواهد در زمان سخنرانی آیتم مشاجره قرار دهد، تماما شناسایی کرده و رابطه و پیوستگی بین آن‌ها را به شکلی ظریف گزینه تحقیق قرار دهد تا ارائه‌اش از هرگونه ترک و پریدن ناگهانی به‌ به دور باشد. هر گذار از مطلبی به مقاله دیگر، می بایست با چنان نرمی و ملایمت شکل گیرد تا کاربر طی فرایندی دارای انسجام و یکدست، ایده‌های سخنران را از استارت تا نقطه پايان پیگیری نماید و چکیده‌ی پیام متبوع او را به روشنی دریابد. گردباد فکری، به سخنران امداد می‌نماید تا ابتدا با رویکردی واگرا، دسته‌ای از ایده‌ها را به روی صفحه بیاورد و آن‌گاه، با رویکردی همگرا، ایده‌های مرتبط را در نظمی منطقی و پیوسته سازمان دهد.

اجزای طرح کلی پیش‌نویس
قسمت‌های تشکیل‌دهنده‌ی طرح کلی پیش‌نویس، همچون دیگر گونه های طرح کلی، مورد ها تحت را دربرمی‌گیرند:

پیشگفتار: این قسمت از پیش‌نویس می بایست دربرگیرنده یک گزاره‌ی موضوعیِ مقدماتی و نیز یادداشت‌هایی در خصوص مشاجره یا این که بینش سخنرانی باشد.
بدنه: بدنه‌ی دعوا سخنرانی می بایست دربرگیرنده یک یا این که یکسری نکته‌ی مهم باشد. هر نکته‌ی اساسی را نکاتی فرعی نگهبانی می‌نمایند؛ این نکات فرعی بر شواهد حقیقی و واقعی مربوط به گفت و گو اساسی تأکید می‌نمایند یا این که دعوا‌های مخالف را رد می‌نمایند.
فیض‌گیری: سخنران بایستی یادداشت نماید که چطور می خواهد با بازگوکردن طریقه خویش، مشاجره را به شکلی تأثیرگذار و به‌یادماندنی توده‌بندی نماید. این گردآوری‌بندی که نقطه نهایی‌نصیب سخنرانی میباشد، بایستی احساسات استفاده کننده را مقصود گرفته و او‌را هنگام رخنه‌ تالار، به اندیشیدن و دگرگونه‌نگریستن وادارد.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 93 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 16:03

لاف میگویید؟ بیشتر زمان ها لاف می گویید؟ دوره فن بیان در مشهد لاف اعلام کردن را به‌تیتر مکانیزمی دفاعی در قبال شرایط‌های مشقت بار گزینش میکنید؟ غیروابسته از بعد ها سیاه و بدون نور لاف‌گویی که بر شخصیت و باطن شما تأثیرات بدی می گذارد، رابطه ها کاری و فردی‌تان نیز در بلندمدت به‌شدت ذیل‌تأثیر لاف قرار خواهد گرفت. ولی صداقت و راست‌گویی هم دین خویش را داراست. چنانچه سیاست‌های رفتاری و گفتاری صحت به‌خرج ندهید، گاهی‌تایم ها راست‌گویی شما نیز ازسوی بقیه افراد پذیرفته نمیشود.

راهنمای رسیدگی  اکران 
ما در‌این متن به شما میگوییم که از چه عباراتی به کار گیری نکنید تا دیگر افراد بیشتر به شما پشت گرمی نمایند. سوءتفاهم و شعور خطاِ مراد شما به‌واسطه‌ی تعیین خطا کلمه ها و لغت ها در سخن کردن می تواند تماما به ضررتان به پایان برسد. پس، از اعلام کردن این کلمات در سخن خویش بپرهیزید:

به طبع بخوانید:
۷ رفتاری که منجر می شود دیگر افراد بیشتر به شما احترام بگذارند
چطور از حیث دیگرافراد کسل‌کننده نباشیم؟
چطور با بقیه افراد فارغ از در نظر گرفتن و گمان رابطه داشته باشیم
۱. «راست می‌گم»
نکته‌ی جالبی در تشخیص راست و لاف کلام‌های اشخاص وجود دارااست. لاف‌گوها بیشتر کوشش می‌نمایند تا صحبت خویش را صادقانه و راست نشانه بدهند. برای همین بیهوده از کلمه و واژه‌ی صداقت در صحبت‌هایشان فایده میبرند. از جمله همیشه میگویند: «صادقانه پهنا می کنم…» درواقع، آنان عملکرد می‌نمایند با به‌عمل بردن واژه و کلمه‌ی صداقت و راست‌گویی، کاربر را به تایید لاف‌شان تشویق نمایند. البته از قدیم گفته‌اند: «طلا و جواهرات که پاکه… چه منتش به خاکه»، پس در صورتی راست میگویید نیاز به تأکید نخواهید داشت. درضمن حواس‌تان را به عده ای که خیلی روی واژه و کلمه‌ی راست‌گویی و صداقت مانور می دهند هم باشد.

۲. «اعتقاد کن»
اشخاص لاف‌گو پافشاری دارا هستند که صحبت‌شان صادقانه میباشد و همیشه به استفاده کننده میگویند: «اعتقاد کن… دارم راست می‌گم». اینگونه تأکیدی، آرم‌های خیر ندارد. درصورتی که کسی در ذکر کرد‌وگو با شما همیشه پافشاری کرد که حرفش را اطمینان نمائید، زیاد اعتقاد نکنید زیرا لاف می گوید.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 15:45

پیش از هر چیز آغاز نکات اساسی دوره فن بیان در مشهد را به بقیه افراد معرفی نمائید، آنگاه به جزئیات بپردازید. زمانی که با اقتدار آغاز می کنید، آن ها برای گوش‌دادن به ادامه‌ی مقاله‌تان استدلال خواهند داشت. وقتِ هر کسی برایش با ارزش میباشد. همگی در اطراف فعالیت به‌اندازه‌ی کافی با مسائلی مانند مهلت اعمال امور، جلسات بی‌نقطه نهایی و مطالبات بی‌شمار درگیرند، بدین ترتیب وقت آن‌ها‌را با مسائل معدود‌مداقه تلف نکنید. شاید تصور کنید قضیه‌ی تمرکز هشت ثانیه‌ای باوری خطا میباشد (مایکروسافت مدتی پیش تحقیق‌ای منتشر کرد مطابق اینکه برهه زمانی‌فرصت تمرکز فکری آدم در سال ۲۰۱۵ به ۸ ثانیه رسیده که‌این مقدار حتی از تمرکز یک ماهی‌قرمز‌رنگ کمتر میباشد)، البته حقیقت این میباشد که امروزه عموم به اندازه‌ای که مورد نیاز میباشد روی موضوعات تمرکز نمیکنند و بیشتر از هر مجال دیگری به خلاصه‌گویی عنایت میدهند. تا جایی که میتوانید نکات ضروری و اساسی مقاله را بیان نمائید و لبه‌ نروید.

۶. هنگام سخن‌ اعطا کرد نزنید

در‌حالتی که می‌پندارید برای اینکه صدایتان شنیده خواهد شد بایستی اعطا کرد بزنید در اشتباهید. قدرتی که در صدای آهسته می باشد در فریاد وجود ندارد. نجواها معمولا اعتنا بیشتری به خودشان جلب می‌نمایند. در‌حالتی که آهسته و با صدای قابل انعطاف کلام نمائید، سایرافراد بدون چاره میشوند برای شنیدن سخن‌تان خموشی نمایند. ولی دقت داشته باشید نباید آن‌قدر آهسته حرف نمائید که دیگر افراد به اجبار صدایتان را بشنوند. رسا بودن حرف در عین متانت التفات متعددی داراست.

۷. بیشتر گوش بدهید
هنر گوش دادن حدودا رو به زوال میباشد. اکثری از ما آن‌قدر سرگرم رساندن صدایمان به گوش سایرافراد هستیم که فراموش می کنیم پاره ای بی صدا کنیم و بشنویم آن ها چه میگویند. پاره ای هم به صحبت‌های دیگرافراد گوش بدهید و مشاهده کنید به چه شکل برخورد نشانه می دهند. به به عبارتی اندازه که حرف می کنید به کلام بقیه افراد گوش بدهید.

۸. به لهجه تن‌تان دقت فرمایید

گویش تن شما مانند لغات‌تان و شاید حتی خوب از آن می تواند منظورتان را برساند. به حرکات تن‌تان اعتنا فرمایید. صاف بایستید یا این که بنشینید، دست‌به‌سینه نایستید و به چشمان سایر افراد نگاه فرمائید. از تکنیکِ دست‌های گشوده به کارگیری فرمایید و بی‌قراری و نگرانی را از خویش به دور فرمایید. با این شغل هم بااعتمادبه‌نفس جلوه میکنید و هم تصویر مثبتی از خویش ارائه می‌دهید. از گویش تن شخصی که در درحال حاضر کلام با وی می‌باشید الگوبرداری فرمائید. این فعالیت میتواند نوعی متکی بودن در استفاده کننده به‌وجود آورد. اما نباید این‌شغل را طوری اجرا بدهید که غیرطبیعی به لحاظ رسد و وی بفهمد دارید آینه‌وار حرکاتش را پیروی میکنید.

۹. به فرصت‌بندی دقت داشته باشید
اینکه چه وقتی ایده‌تان را ارائه میکنید بسیار اصلی میباشد. صبحِ اولی روز هفته، صحیح پیش از ناهار یا این که نقطه پايان روزِ کاری معمولا مجال خیر و خوبی برای معرفی ایده نیستند. هر گوشه و کنار کاری در بعضا از ساعتهاِ روز بسیار نا مرتب و گاهی بسیار خلوت و ساکت میباشد. سا‌عتها خلوتِ فضا شغل برای معرفی ایده بسیار مطلوب می‌باشند. عملکرد فرمائید از این مزیت برای طرح ایده‌تان به کار گیری فرمایید.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 79 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 17:12

یکی‌از شایسته ترین طرز‌ها برای شرکت کردن بیشتر دوره فن بیان در مشهد استفاده کننده در گفت و گو، قصه‌گویی میباشد. قصه‌گویی خصوصیت سخنرانان والا میباشد. مداقه ماجرا‌گویی به حدی میباشد که آن را در قسمتی مستقل از رابطه با استفاده کننده قرار داده‌ایم:

روایت‌گویی ابزاری اساسی و توانا برای سخنرانان گرانقدر میباشد. روایت‌گویی موجب اخلاق بستر و فضایی برای رابطه با استفاده کننده میگردد. با اخلاق و رفتار این بستر، شنیدن و گوش دادن را برای استفاده کننده بی آلایش‌خیس میکنید. زمانی به‌صورت داستانی چیزی را قصه می کنید، استفاده کننده احساس نمی‌نماید تنها با حجمی از داده ها روبه‌روست و کلام‌هایتان را عالی در ذهن نگه میدارد.

سخنرانان تبارک طوری سخن میزنند که به هیچ وجه شم نمی کنید در گردهمایی‌ی سخنرانی می باشید. طرز‌ی سخنرانی آن‌ها به سیرتکامل‌ای میباشد که انگار شخصی زبده‌های جذاب برای شما روایت می گوید.

شما می توانید روایت‌هایی از تجارب‌های قبل‌ی خویش تعریف‌و‌تمجید فرمایید یا این که از روایت‌های سابق و حکایت‌های مربوط به مورد سخنرانی‌تان یاری بگیرید. مارتین لوتر کینگ مدرس بسترسازی‌های جالب در زمان سخنرانی بود. به مثال‌های چیره ماجرا‌گویی ضمنا سخنرانی توجه فرمائید. سخنرانی‌های TED هم ایده‌ها و نحوه‌های خیر و خوبی در اختیارتان میگذارد. این سخنرانی‌ها معمولا به صورت ماجرا‌سیرتکامل از تجربیات‌های اشخاص ارائه میگردند و تماشا کردن آنان خالی از لطف وجود ندارد.

روایت‌ها یکی شایسته ترین ابزارهای ارتباطی برای جابجایی مفاهیم و پیام‌ها در عالم می‌باشند. روایت‌ها قابل هضم، شعور و برای بازگویی معمولی و دلپذیر می باشند. ماجرا‌ها در ذهن و قلب اشخاص به یادماندنی می گردند. زمانی متن سخنرانی خویش را حاضر می کنید، به بسترسازی برای کاربر تصور کنید. ملاحظه کنید چه گونه می‌اقتدار کاربر را در گفت و گو کمپانی اعطا کرد و او‌را با خویش یاور کرد.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 146 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 16:36

هنگامی سخنرانی‌تان را شروع می کنید دوره فن بیان در مشهد و اعتنا کاربر را برمی‌انگیزید، به‌روشنی بیان نمایید که آن‌ها دقیقا چرا می بایست به سخنان شما گوش دهند. شاید سخنرانی‌تان مشاجره درباره ی نکته‌ای معین باشد. شاید سخنرانی آموزنده‌ای در زمینه ی موضوعی خاص ارائه می‌دهید. حتی سخنرانی‌تان می تواند در رویدادی ویژه مانند مهمانی اهدای جوایز، عروسی یا این که رویدادی سیاسی باشد. صرف‌لحاظ از موضوع‌ی سخنرانی‌تان، اساسی میباشد که غرض کلام خویش را برای مخاطبان‌تان روشن نمایید تا آن ها دقیقا بدانند که چرا بایستی به سخنان شما گوش دهند.

پیشگفتار‌ی شما تنها پیشگفتار‌ای از آنچه می خواهید درباره‌اش حرف بگویید وجود ندارد؛ بلکه پیشگفتار‌ای میباشد از اینکه شما چه کسی می‌باشید و چرا خویش را شخصی مطلوب برای اظهارنظر در‌این زمینه‌ می دانید. در بعضی سخنرانی‌ها، شاید نخست، شخصی مانند یک اجراکننده یا این که گوینده، شما‌را به مخاطبان معرفی نماید. در حالتی که این‌سیرتکامل وجود ندارد، اصلی میباشد که اعتبار و بضاعت و توان خویش را تحت عنوان سخنران برای کاربر ثابت نمایید.

چکیده‌ای از مورد ها آیتم دعوا‌تان ارائه دهید
موءثر میباشد که کاربر‌تان بداند قرار میباشد درخصوص چه چیزی کلام بگویید. از پیشگفتار‌تان تحت عنوان فرصتی برای درمیان‌گذاشتنِ سلسله ایده‌های‌تان با استفاده کننده سود بگیرید. نیازی وجود ندارد ترتیب سخنرانی‌تان را موبه‌مو سر با جزئیات تفصیل دهید؛ این کاری میباشد که بدنه‌ی سخنرانی‌تان خواهد کرد. به کاربر چکیده‌ای از نکات کلیدی‌تان ارائه دهید تا بداند که درپی درخصوص چه چیزی خواهد شنید.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 78 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 13:26

لاف می گویید؟ بیشتر وقت ها لاف میگویید؟ دوره فن بیان در مشهد لاف اعلام کردن را به‌تیتر مکانیزمی دفاعی در قبال شرایط‌های طاقت فرسا گزینش می کنید؟ مستقل از بعدها سیاه و بدون‌نور لاف‌گویی که بر شخصیت و داخل شما تأثیرات بدی می گذارد، ارتباط ها کاری و فردی‌تان نیز در بلندمدت به‌شدت زیر‌تأثیر لاف قرار خواهد گرفت. ولی صداقت و راست‌گویی هم آئین خویش را داراست. در حالتی که سیاست‌های رفتاری و گفتاری صحت به‌خرج ندهید، گاهی‌زمان ها راست‌گویی شما نیز ازسوی دیگرافراد پذیرفته نمیشود.

ما درین متن به شما میگوییم که از چه عباراتی به کارگیری نکنید تا دیگرافراد بیشتر به شما متکی بودن نمایند. سوءتفاهم و ادراک نادرستِ خواسته شما به‌واسطه‌ی گزینش نادرست عبارات و لغت ها در کلام کردن میتواند به طور کامل به ضررتان به پایان برسد. پس، از بیان کردن این لغات در حرف خویش بپرهیزید:

۱. «راست می‌گم»

نکته‌ی جالبی در تشخیص راست و لاف صحبت‌های اشخاص وجود داراست. لاف‌گوها بیشتر کارایی می‌نمایند تا کلام خویش را صادقانه و راست علامت بدهند. برای همین بیهوده از کلمه‌ی صداقت در کلام‌هایشان سود میبرند. برای مثال همیشه می گویند: «صادقانه پهنا میکنم…» درواقع، آنان عملکرد می‌نمایند با به‌عمل بردن واژه و کلمه‌ی صداقت و راست‌گویی، کاربر را به تایید لاف‌شان تشویق نمایند. البته از قدیم گفته‌اند: «طلا جواهرات که پاکه… چه منتش به خاکه»، پس در‌حالتی که راست میگویید نیاز به تأکید نخواهید داشت. ضمنا حواس‌تان را به عده ای که خیلی روی واژه و کلمه‌ی راست‌گویی و صداقت مانور میدهند هم باشد.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 16:13

نخسین بار در سال ۱۹۲۳ بود که‌این فرایند دوره فن بیان در مشهد برای نخستین دفعه گزینه تفحص قرار گرفت. آدم‌شناسی هلندی به اسم برانیسلاو مالیناوسکی (Bronisław Malinowski) گام نخستین را در این‌راه برداشت و این گپ‌و‌بیان کرد‌ها را این‌طور تعریف کرد: «راز کلام مفتوح کردن یعنی؛ گفتگوها بی‌غرض درباره ی علایق و انزجارها، تفصیل اتفاق ها بی‌ربط و لحاظ دادن راجع به چیزهای به طور کامل هویدا.» یا این که به عبارت دیگر «حرف کردن خیر با غرض رد و بدل کردن داده ها، بلکه تنها برای معاشرت کردن.»

مفتوح کردن رمز کلام میتواند تمامی‌ی مورد ها بالا باشد. ولی این گفته کوتاه خیر سطحی میباشد و خیر سرسری، بلکه مثلا مهارت های ارتباطی میباشد که حقیقتا به آن معدود‌توجهی شد‌ه‌است. در بخش اعظمی از فرهنگ وتمدن‌های بیزنس، این مهارت مداقه فراوان داراست. چه در معاش روزانه و چه در ساختن یک کانال‌ ارتباطی با اشخاص بدردبخور (کانال سازی یا این که Networking)، مهارت گشودن راز کلام یکی بضاعت و توان‌های حیاتی و پر ارزش میباشد.

چرا راز کلام را گشودن اینقدر اساسی میباشد؟
التفات مفتوح کردن راز کلام، در خویش کلماتی که رد و بدل میگردند وجود ندارد؛ بلکه در پیوندهایی میباشد که دربین اشخاص به‌وجود می‌آید.

تنها با گپ زدن با همیاران و مشتری‌های خویش میتوانید ارتباط‌های خیر کردار نمایید، هنگامی ارتباط ها مثبتی با اشخاص صورت دهید میتوانید مشتریان بالقوه‌ای بدست بیاورید. خلال این، رابطه ها اجتماعی‌تان هم ساخته و تقویت می‌گردد.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 108 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 16:22

در صورتیکه پیش از اینکه آغاز به سخن نمائید دوره فن بیان در مشهد مبتلا اضطراب شدید، چنددفعه نفس‌های عمیق آهسته و وقت گیر بکشید. تنفس عمیق ضربان قلب‌تان را ذیل می آورد، افکارتان را آراسته می‌نماید و منجر میگردد با اعتمادبه‌نفس بیشتری جلو بروید.

یک فعالیت عالیِ دیگر هم این میباشد که از به دور به زمینه نگاه فرمایید. یک ماه سپس، یکسال یا این که حتی پنج سال بعد از آن این سخنرانی بداهه چه اهمیتی خواهد داشت؟ حتی درصورتی که شغل را وخیم فرمایید، بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد چیست؟ بیشتر وقت‌ها در صورتی به دورنمای کلی بنگرید، این وضعیت‌ها به هیچ وجه اهمیتی نخواهند داشت. پس بر ادب داشتن تمرکز نمائید و از این تجربیات لذت ببرید!

کلام انتها اینکه خاطر بگیرید هیجانات‌تان را مدیر فرمائید. اضطراب به طور کامل قابل در اختیار گرفتن میباشد. حتی ممکن میباشد استرس برای‌تان وجه امتیازی بشود و به امداد آن یک سخنرانی بهتر داشته باشید! پس نترسید و جلو بروید!

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 145 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 13:28

مانع ها ارتباطی ممکن میباشد دوره فن بیان در مشهد در هر یک از فرایند مراحل رابطه راز برآورند. فرآیند رابطه دربرگیرنده مفاد پایین میگردد: (تصویر پایین)

سوءِتفاهم و سردرگمی ممکن میباشد در هریک از این فرایند بروز نمایند. برای اینکه بتوانید به طور کارامد و فارغ از ساخت سوءِتفاهم پیام خویش را منتقل نمایید، بایستی در هر یک از مراحلی که بیان شد، معیار سختی ها را از روش برقراری ارتباطی روشن، ظریف و به‌ خیر اپ‌ریزی گردیده کاهش بدهید. ما این فرآیند را به طور پایین دنبال می کنیم:

۱. مبدأ
شما به‌ تیتر مبدأ رابطه بایستی به‌ نیکی بدانید عامل برقراری رابطه چیست و دقیقا چه چیزی را می خواهید منتقل فرمایید. همینطور می بایست با قطعیت بدانید که اطلاعاتی که قصد منتقل کردن‌شان را دارید موثر و ظریف میباشند.

۲. پیام
پیام، اطلاعاتی میباشد که میخواهید منتقل نمائید.

۳. رمزگذاری
رمزگذاری، روندِ جابجایی داده ها به صورتی میباشد که گیرنده بتواند آنان را اخذ و به راحتی رمزگشایی نماید. توفیق شما در رمزگذاری بدین بستگی دارااست که بتوانید داده ها را به آسانی و به وضوح منتقل فرمائید و منابعی که سبب ساز به‌وجود وارد شدن سوءِتفاهم میگردند مانند مسائل فرهنگی، فرض ها نادرست و داده ها ناکامل را پیش‌بینی و حذف نمائید. یک کدام از مهم ترین عواملی که درین مرحله به شما امداد می‌نماید این میباشد که استفاده کننده خویش را به نیکی بشناسید. ناتوانی در آشناییِ شخصی که قصدِ برقراری رابطه با اورا دارید به ارسال کردن پیام‌های خطا سبب می شود.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 173 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 13:38

معمولا حقیقت‌های طاقت فرسا و انکارناپذیر دوره فن بیان در مشهد در منابع دارای اعتبار پیدا میگردند. حقیقت: زمین جایی در میان ۵۸ تا ۱۰۱ میلیون کیلومتر دورتر از مریخ جای دارد که‌این مسافت به شرایط مداری هر سیاره متعلق میباشد؛ اینگونه ادعایی به‌راحتی قابل‌‌مستندسازی میباشد؛ ولی در صورتی ادعایی بیان نمائید که در جایی بالاتر از قلمرو مو جود قرار گیرد (برای مثال، وجود معاش در عالمِ خارج از زمین)، می بایست قطعا منابع معتبری داشته باشید که حمایت کننده اینگونه ادعایی باشند.

بخش اعظمی وقت ها، شما بایستی به منابع علمی راز بزنید. مجلات و نشریات دانشگاهی، شایسته ترین منابع علمی می باشند. به علاوه، شما می توانید به‌ سراغ متخصصی در ناحیهای که بازرسی میکنید، بروید. این کارشناس منبع نخستین‌ی داده ها میباشد و گاهی می تواند یاری دهد تا شما برای یافتن منابع دارای اعتبار دیگر، در مسیر صحیح قرار بگیرید.

هنگامی شک وتردید دارید، صمیمانه از کتابدار بپرسید. آن ها غالبا میتوانند شما‌را به دسته‌ی از نشریات آنلاین یا این که موتورهای جست‌وجوی علمی موعظه نمایند تا بتوانید منابع دارای اعتبار را سهل و آسان‌خیس پیدا فرمایید.

مراقبت نظم و ترتیب بازرسی
هنگامی آغاز به توده داده ها میکنید، ضروری میباشد که یادداشت‌های‌ خویش را در یک جای قرار دهید تا دسترسی سادگی به آن‌ها داشته باشید. شاید بخواهید باکس‌ای صحیح فرمایید تا کل کاغذها و یادداشت‌ها را کنار هم نگه دارید یا این که دفترچه‌ی یادداشتی چندقسمتی به تفحص‌تان تخصیص دهید. شاید یادداشت‌ها را روی صفحه‌های رنگی بنویسید و آنها‌را براساس رنگ یا این که تیتر‌شان مجموعه‌بندی فرمایید. در شرایطی‌که یادداشت‌ها را آنلاین نگه میدارید، می توانید به امداد رایانش ابری رسیدگی‌تان را از شیوه بدور ذخیره فرمائید تا در هر جایی به آن دسترسی داشته باشید. قابل انعطاف‌افزارهای دیگری هم وجود دارا‌هستند که فولدر‌های یادداشت شما‌را نگه می‌دارا‌هستند و روی رایانه‌تان به صورت الکترونیکی منظم ذخیره می‌نمایند.

مدام منبع داده ها‌تان را تصویب فرمائید. این زمینه به‌ویژه برای هنگامی اساسی میباشد که کسی تصمیم‌ میگیرد بعداز سخنرانی از شما در مورد حقیقت‌ها بپرسد. همینطور این دور اندیشی به سایر افراد آرم میدهد که شما کارتان را بدون نقص و ظریف اجرا داده‌اید. به علاوه، هیچ‌گاه نباید اطلاعاتی را واژه و کلمه‌به‌کلمه و واژه نسخه برداری کرده و داعیه فرمائید که محصول خودتان میباشد. دزدی ادبی تنها به آوازه و اعتبار و اخلاقیات سخنرانی شما لطمه می زند و حتی احتمال داراست منجر باخت در یک کلاس، ازدست‌دادن کار یا این که حتی بدتر از اینها گردد.

هرگاه یادداشت‌ها را تر و تمیز میکنید، مسلما آنان‌را به‌سیرتکامل‌ای بچینید که به‌آسانی قابل‌به کار گیری و منظم باشند. هیچ‌گاه نمی‌دانید که چه هنگامی شاید به یک منبع دست نخستین بربخورید!

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 87 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 13:39

امداد‌های بصری بایستی به‌راحتی قابل‌فهم دوره فن بیان در مشهد و شعور و از لحاظ زیبایی‌شناسی دلپذیر باشند؛ همینطور می بایست به‌راحتی قابل‌جابه‌جایی، دیدن، شنیدن و کامل شدن‌کننده سخنرانی باشند. یاری‌های بصری به بهبود برهه زمانی‌ی هنگامی اعتنا مخاطبان در زمان سخنرانی نیز یاری می‌نمایند. ولی سخنران می بایست از امداد‌های بصری چنان منفعت بگیرد که موجب گمراه‌شدن مخاطبان از محتوای مهم سخنرانی نشود. یاری بصری درصورتی اثرگذار میباشد که از خصوصیت‌های پایین منتفع باشد:

به‌راحتی به وسیله مخاطبان چشم یا این که شنیده گردد؛
به‌راحتی بتوان با آن شغل کرد؛
ازنظر زیبایی‌شناسی خوشایند باشد؛
به‌راحتی بتوان نکات کلیدی ذکر‌گردیده در آن را فهم کرد؛
پیام سخنران را کامل شدن نماید؛ خیر اینکه جایگزین آن گردد.
در حین پیاده سازی امداد‌های بصری و زیباسازی آن معقول تصمیم بگیرید. امداد‌های بصری شما نباید مخاطبان را از محتوای سخنرانی گم راه نماید. سخنرانی خویش را بی آلایش نگاه دارید تا عموم بتوانند بر محتوا و مقصود سخنرانی تمرکز نمایند؛ به‌عوض اینکه بر زیبایی‌شناسی آن تمرکز نمایند.
درصورتی که در ابزار کمکی خویش داده ها فرعی متعددی را مطرح نمایید، مخاطبان نمی‌توانند پیام اساسی سخنرانی شما‌را شعور نمایند. از شخصی که با سخنرانی شما شناخت ندارد بپرسید که آیا می تواند نکته‌ی مهم سخنرانی را فهم و شعور نماید. در حالتی‌که وی نتواند نکته‌ی مهم را شعور نماید، عالی میباشد که امداد‌های بصری خویش را بازنگری نمایید و داده ها غیرضروری آن را حذف فرمایید.
یاری‌های بصری نباید جایگزین سخنرانی باشند. از جمله هنگامی سخنران از پاورپوینتی به کار گیری می‌نماید که در آن متن‌ سخنرانی واژه و کلمه‌به‌واژه و کلمه تکرار گردیده، پاورپوینت دیگر یاری بصری به‌شمار نمی‌رود و درواقع جایگزین سخنرانی گردیده است. اگرچه این سخنرانی ظریف میباشد، موجب خستگی مخاطبان می‌گردد و آن‌ها داده ها متعددی از سخنرانی به‌دست نمی‌آورند.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 143 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 14:46

شما بایستی استفاده کننده‌تان دوره فن بیان در مشهد را قبل از سخنرانی نظارت نمایید تا در طی سخنرانی، بتوانید پیوندی دربین خودتان و کاربر برقرار فرمائید. شما بایستی بتوانید به صورت مجازی وارد ذهن مخاطبان گردید تا دنیای‌ آن‌ها را از دیده‌انداز آنان شعور نمایید. از خط مش این روند، میتوانید مسئله‌ای مشترک با مخاطبان پیدا نمایید که به شما اذن میدهد پیام‌تان را براساس آنچه که کاربر از پیش می داند یا این که به آن اعتقاد دارااست، تهیه و تنظیم نمایید.

جمع و تعبیر و تفسیر داده ها
چک کاربر مشتمل بر عده داده ها و در مورد اخذ‌کنندگانِ رابطه شفاهی، کتبی یا این که بصری میباشد. طریق‌های بسیار بی آلایش‌ای برای محاسبه کاربر وجود داراست؛ مانند گفتگو با گروهی خرد در زمینه‌ی علم یا این که دیدگاه‌های‌شان یا این که با فایده‌گیری از طریق‌های مشارکتی‌خیس مانند ارزیابی مطالعات جمعیت‌شناختی از نصیب‌های مرتبطِ جمعیت. همینطور شاید برای‌تان موءثر باشد که به مطالعات جامعه‌شناختی از تیم‌های سنی مختلف یا این که تیم‌های فرهنگی نگاهی بیندازید. همینطور ممکن میباشد از پرسشنامه یا این که مقیاس مرتبه‌بندی برای گرد‌آوری داده در امر خصوصیت‌های جمعیتی محور و نگرش‌های کاربرِ گزینه نظرتان فایده بگیرید. این مثال‌ها فهرستی تماما دانش آموز از طریق‌های بررسی استفاده کننده صورت نمی‌دهند؛ ولی میتوانند به شما یاری نمایند تا درکی همگانی از مخاطبان‌تان به دست آورید. بعد از درنظرگرفتنِ همگی‌ی دست اندرکارانِ شناخته‌گردیده، می‌قدرت پروفایلی از کاربر متبوع ساخت. این پروفایل به شما یاری می‌نماید به طرز‌ای کلام فرمائید که برای کاربر متبوع قابل‌ادراک باشد.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 170 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 13:14

هنگامی در مقابل استفاده کننده می‌باشید، دوره فن بیان در مشهد اخلاق و رفتار غیرکلامی می تواند نشان‌‌ای اصلی از فهم مقاله، واحد سنجش اعتنا، هیجان، موافقت، سردرگمی و مخالفت باشد. برخورد غیرکلامی شاید آواهای صوتی عمدی مانند نالیدن یا این که تشویق (مانند دست‌زدن) باشد. با این حالا، قسمت متعددی از برخورد غیرکلامی، گویش تن فیزیکی ناخودآگاه میباشد که قادر است برای شما برخورد به یار و همدم آورد. در اینجا، به مثال‌هایی از لهجه تن که مخاطبان به صورت آگاهانه یا این که نصفه‌آگاهانه بروز میدهند، اشاره میکنیم:

خستگی: کج‌شدنِ رمز به یک سو یا این که نگاه بی واسطهِ دیده‌ها به سخنران که نادر‌نادر نامتمرکز می‌گردد، از علامت‌های خستگی میباشد.
ناباوری: اکثر اوقات با برگرداندن نگاه یا این که لمس گوش یا این که خاراندن زنخدان علامت داده می شود. زمانی کسی نسبت به آنچه دیگری می گوید، قانع نشده میباشد، اعتنا‌اش همواره حیران میباشد و دیده‌هایش برای مدتی وقت گیر به مکان دیگری خیره می‌باشند.
رابطه چشمی بادقت: آیا مخاطبان، به‌طور بی واسطه و بادقت به شما نگاه می‌نمایند یا این که نگاه‌شان به گوشه و کنار میباشد؟ رابطه چشمی اثبات قادر است نشانه دهد که شخص مشتاق میباشد و در ارتباط مسئله سخنران مثبت می‌اندیشد. با این حالا، در صورتیکه ذهن شخص سرگرم چیزی باشد، حتی در حالتی که بدون واسطه به شما نگاه نماید، ممکن میباشد نماد‌ای باشد که دقت‌اش به مکان دیگری میباشد.
شرایط و وضعیت تن: مخاطبان معمولا درحالی‌که مشتاقانه گوش میدهند، شکل‌شان به سوی سخنران میباشد؛ درصورتی که عده ای عشق‌مند نباشند، شاید وضعیت تن‌شان را از سمت سخنران به یک طرف کج نمایند.
در صورتی در حین سخنرانی رابطه چشمی‌تان را با استفاده کننده‌تان نگهداری فرمایید، میتوانید آیه‌ها را ملاحظه کنید و پیام‌تان را با آن‌ها هماهنگ نمایید. کاربر‌تان به شما چه می گوید؟ تمامی‌ی بازخوردهای غیرکلامی می بایست با علم قضیه‌ی فرهنگی سخنران و کاربر پردازش شوند. به‌خیال داشته باشید که عده ای بافرهنگ‌های مختلف، لهجه تن را به نحوه‌های مختلف تعبیر و تفسیر می‌نمایند. برای مثال، رابطه چشمی ممکن میباشد گم راه‌کننده باشد؛ زیرا هنجارهای فرهنگی پیرامون آن به شکلی وسیع‌ متنوع می باشند. رابطه چشمی بی واسطه شاید برای سخنران آمریکای شمالی آرم‌ی اعتنا باشد؛ ولی در فرهنگ وتمدن دیگری نوعی مواجهه به‌شمار رود. بعضا از حرکات دست که برای گروهی تماما پذیرفته‌گردیده‌است، شاید برای مخاطبان دیگری علامت‌ی بی‌احترامی باشد.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 89 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 13:41

با فایده‌گیری از نمونه‌های مختصر، دوره فن بیان در مشهد مبسوط و ذهنی می‌اقتدار به کاربر یاری کرد که محتوای سخنرانی را عالی متوجه خواهد شد و با نکات کلیدی بیشتر رابطه برقرار نماید.

راهنمای تفحص  اکران 

گونه های نمونه: مختصر، مبسوط و ذهنی
اشکال گوناگونی از نمونه‌ها وجود داراست که سخنران یا این که ارائه‌دهنده میتواند از آنان استعمال نماید تا به استفاده کننده یاری دهد که زمینه و نکات کلیدیِ ارائه را خوب فهم نماید. این نمونه‌ها مشمول وضعیت‌ها، مسائل یا این که قصه‌های مشخصی می گردند که به جابجایی ایده‌ای همگانی‌خیس امداد می‌نمایند. سه نوع نمونه مهم وجود دارااست: مختصر، مبسوط و ذهنی

نمونه‌های مختصر
نمونه‌های مختصر برای توضیح بیشتر نکته‌ای به عمل میروند که شاید فورا برای مخاطبان بدیهی نباشد، ولی آن‌قدر بغرنج وجود ندارد که نیاز به مثالی زمان بر‌خیس داشته باشد. سخنران ممکن میباشد نمونه‌های مختصر را جدا یا این که یاروهمدم با نکته‌اش ذکر نماید. سخنران شاید از مثالی مختصر در سخنرانی‌ای راجع‌به سیاست و در توضیح مجلس شورای اسلامی سود بگیرد. از آنجایی که اکثری از اشخاص با کیفیت شغل مجلس شورای اسلامی آشنا میباشند، سخنران شاید صرفا اشاره نماید که اعضای این مجلس با رای عموم تعیین میشوند و با طرحِ مثالی مختصر، توضیح دهد که‌این مجلس چطور در اداره مملکت شریک میباشد. درین شرایط شاید ما یحتاج نباشد که مثالی با توضیح زمان بر از فرآیند صورت‌گیری و فعالیت مجمع گزینندگان مطرح گردد؛ زیرا اکثری از عموم با این فرآیند آشنا میباشند.

نمونه‌های مسبوط
از نمونه‌های مسبوط وقتی استعمال میشود که سخنران راجع‌به موضوعی بغرنج‌خیس صحبت می گوید و اینگونه می‌اندیشد که مخاطبش شاید با آن آشنا نباشد. سخنران در مثالی مسبوط شاید بخواهد با منفعت‌گیری از یک نمودار، جدول یا این که ابزار دیداری دیگر، به کاربر یاری دهد تا نمونه را بفهمد. مثال‌ای که نمونه مبسوط قادر است در آن به‌فعالیت رود، ارائه‌ای میباشد که در آن سخنران توضیح می دهد که چطور اصل «بها وقتی پول» در کارها مالی کاربرد داراست. زیرا این مفهومی میباشد که شاید عمومِ غریبه با کارها مالی فورا متوجه‌اش نشوند، سخنران می بایست از یک معادله و ابزار‌های کمکی دیگر منفعت بگیرد تا به استفاده کننده یاری دهد که‌این اصل را خوب بفهمد. نمونه مسبوط احتمالا نسبت به نمونه مختصر، مجال بیشتری برای توضیح می‌بَرَد و در زمینه‌ی موضوعی بغرنج‌خیس میباشد.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 79 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 13:13

اشکالی ندارد یک یا این که دو نفر دوره فن بیان در مشهد به‌تیتر منبع الهام در معاش‌تان باشند. این قضیه می تواند تا حدودی هدایت بیرونی در معاش‌تان ساخت‌و‌ساز نماید. نیازی وجود ندارد این اشخاص عده ای دارای شهرت باشند، بلکه ممکن میباشد این منبع الهام آموزگار یوگا، دوستی عالی، یکی‌از همکارانتان یا این که شخصی باشد که در مسیری شبیه شما قدم برمی‌داراست. هنگامی شم ناامیدبودن میکنید یا این که مسیرتان را گم کرده‌اید و ممکن میباشد مجدد در تلۀ مقایسه بیفتید، می توانید از این اشخاص الهام بگیرید.

۴. شکرگزار باشید تا در تلۀ مقایسه نیفتید


در شرایطی‌که خویش را دارای مسئولیت فرمایید که عمیقا برای چیزهایی خیر و خوبی که در معاش‌تان وجود دارا هستند خوش‌درحال حاضر باشید و آن ها را هر روز به خودتان یاد‌آوری نمائید، کمتر احتمال داراست در دام مقایسه گرفتار گردید. هروقت کسی یا این که چیزی می خواهد شمارا مجدد به تلۀ مقایسه بیندازد، بلافاصله آن چیزهای عالی را به خودتان یاداوری نمائید.

به‌علاوه، دیدن توفیق دیگر افراد نباید دنیای شما‌را به هم بریزد. حتی در صورتی‌که می‌پندارید آن ها به عبارتی کاری را اجرا می دهند که شما ایفا می‌دهید، سعی‌ها و توفیق‌هایشان به خودشان وابستگی دارااست. از مقایسه کردن خویش با دیگرافراد دست بردارید، چون آنچه شما تجارب میکنید با آنچه آن‌ها تجارب می‌نمایند تفاوت دارااست. اصولا شما دارید ظواهر معاش آن ها را با درون معاش خودتان مقایسه میکنید که در واقع مقایسه اشتباهی میباشد.

مسافت‌به دست آوردن از مسیر معاش بقیه افراد کمکتان می‌نماید خودتان را از این شم که می بایست توسعه‌تان را در مقایسه با توسعه و گسترش دیگرافراد بسنجید نجات دهید. حسی از شورِ درونی در خودتان تولید فرمایید تا بتوانید گسترش‌های خودتان را ارج بنهید. هنگامی برای سایر افراد خوش‌حالا میشوید، شل‌خیس می توانید برای خودتان هم خوش‌درحال حاضر گردید. زمانی موفقیت‌های سایر افراد را حتی در شرایطی‌که خرد باشند می‌پذیرید، میتوانید برد‌های خودتان را هم ملاحظه کنید و بپذیرید.

۵. مقایسه کردن خویش با دیگر افراد را علت‌ای برای گسترش بدانید
تقلای بشر برای خواستن چیزی که وابسته به دیگر افراد میباشد وقت هدردادن میباشد؛ مگر اینکه چیزی که در دیگرافراد می‌بیند و میخواهد حقیقتا با ارزش باشد. چه‌کسی را بیشتر از همگی تحسین میکنید؟ چه نوع مقایسه‌ای می تواند به‌واقع برای شما موثر باشد؟ مثلا، آیا کسانی را میشناسید که فوق‌العاده کریم و مهربان و باگذشت‌اند؟ آیا افرادی را می شناسید که با نیکی‌شان حقیقتاً تاثیر مثبتی در جهان می گذارند؟ به‌به جای اینکه با افتادن در تلۀ مقایسۀ بیهوده وقت‌تان را تلف نمایید، با مقایسه کردن خویش با اشخاص مثبت اندیش و الهام‌نصیب تلاش فرمائید خودتان را به آن‌ها مشابه نمائید و شخص بهتری در معاش‌تان باشید

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 81 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 13:42

مخاطبانِ همگن گروهی از اشخاص میباشند دوره فن بیان در مشهد که سطح مشترکی از عشق و تخصص در مورد شما دارا‌هستند. مخاطبان ناهمگن اشخاصی را با سطح ها مختلف تخصص و عشق به مورد شما دربرمی‌گیرد. اصلی میباشد تشخیص دهید چه نوع مخاطبی دارید و بر محور‌ی آن، برای سخنرانی‌تان اپلیکیشن‌ریزی نمائید. در شرایطی که در درحال حاضر کتابت سخنرانی‌ای برای جشن و پای کوبی عروسی شایسته ترین دوست‌تان می باشید، از پیش می دانید که شنوندگان چه می خواهند: آن ها گرد هم آمده‌اند تا برای زوج ذوق زده پایکوبی بگیرند و کلام شما بایستی در راستای این مقصود‌شان باشد.

از سوی دیگر، در حالتی که پژوهشی علمی را به آمیخته‌ای از مخاطبان دانشگاهی و نیکوکاران ثروتمند ارائه می‌دهید، شاید نیاز باشد تا گروه‌ای متفاوت از علایق، نرم افزار‌ها و سطح ها علم را هنگام تعیین نکات کلیدی‌تان در حیث بگیرید. در صورتی اشخاصی غیرمتخصص در جمعیت می‌باشند، اساسی میباشد که داده ها پیش‌نیازی آماده آورید و اصطلاحات کلیدی را تعریف‌و‌تمجید فرمائید. برای مخاطبانِ ناهمگن، بایستی نکات را چنان مطرح نمایید که برای مخاطبان مختلف خوشایند باشد؛ و در عین حالا، بکوشید تا نکاتی را مطرح نمایید که مخاطبان را به ادراک و درکی مشترک برساند.

 

چنانچه برای گروهی همگن حرف می گویید، گمان نکنید کلیه‌ی مخاطبان به مسئله عشق و علاقه و شوق واشتیاق یکسانی دارا‌هستند. این یک ضمانت وجود ندارد؛ مخاطبانِ همگن لزوما مخاطبانی عاشق نیستند. برای مثال، در حالتی‌که از پژوهشی راجع‌به کردار حرفه ای برای گروهی از کارشناسان در زمینه ی تخصصی خودتان حرف می گویید، مطلقا نکاتی را ارائه دهید که برای آنان کاربردی باشد.

دوره فن بیان در مشهد...
ما را در سایت دوره فن بیان در مشهد دنبال می کنید

برچسب : دوره فن بیان در مشهد, نویسنده : محمد صادقی expressionartcourseinmashhad بازدید : 84 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 13:36